Latvijā pirmais kokrūpniecības nākotnes forums “Inovatori vai pieticīgi eksportētāji?”

2024.gada 25. janvārī norisinājās Latvijā pirmais kokrūpniecības forums“Inovatori vai pieticīgi eksportētāji?"...  vairāk ›››

AS Grenardi Group obligāciju publiskā piedāvājuma spīdošie panākumi biržā

Investoru lielā aktivitāte ir apliecinājums AS Grenardi Group pēdējo gadu straujajai izaugsmei un attīstībai. ...  vairāk ›››

Kampaņa: Vai Tu esi #viedpircējs?

Mastercard kopā ar Finanšu nozares asociāciju un bankām Latvijā jau 2. reizi organizēja kampaņu #viedpircējs....  vairāk ›››

Google.org Social Leaders Lab tikšanās Rīgā

Google.org vēlējās izveidot unikālu satikšanās iespēju, kurā 13 bezpeļņas organizāciju un sociālo uzņēmumu.....  vairāk ›››

Depozīta sistēmas atklāšana Latvijā

2022. gada 1. februārī Latvijā darbību uzsāka depozīta sistēma dzērienu iepakojumam. ...  vairāk ›››

Latvijā pirmā izlaušanās spēle kopā ar Fanta

#WhatTheFanta kampaņas ietvaros tika radīta vēl nebijusi izlaušanās spēle....  vairāk ›››

Informatīvā kampaņa #viedpircējs Facebook platformā

Mastercard kopā ar Finanšu nozares asociāciju un bankām Latvijā jau otro reizi organizēja informatīvo kampaņu ...  vairāk ›››

“European Energy” ienāk Latvijā

Ar vēlmi veicināt Latvijas energoneatkarību, dāņu atjaunīgās enerģijas attīstītājs “European Energy”......  vairāk ›››

Depresijas novērtējuma karte: Latvija

Pēc Covid-19 pandēmijas bija īpaši svarīgi pievērst lēmumu pieņēmēju uzmanību depresijai, ar mērķi uzlabot......  vairāk ›››

Visi pirksti X-ā!

Atzīmējot 20 gadu jubileju Latvijā, mazumtirdzniecības tīkls "Maxima" rīkoja grandiozu loteriju......  vairāk ›››

Veselīga uztura kustība “Ēstprieks”

“Ēstprieks” ir “Maxima Latvija” un BKUS radīta iniciatīva ar mērķi izglītot par veselīgu uzturu bērniem....  vairāk ›››

Atrodi savu otru pusīti, pasaki paldies vēlāk!

Valentīndiena tiek uzskatīta par gada romantiskāko dienu, taču ne tiem, kas savu otro pusīti nav atraduši....  vairāk ›››

Virsnīši Āfrikā

2019. gada iemīļotā influenceru ģimene Virsnīši piepildīja savu mūža sapni un devās ceļojumā uz Āfriku....  vairāk ›››

“Virši” stūrē biržā

Uzrādot strauju un pārliecinošu izaugsmi, kā arī definējot skaidrus tālākos uzņēmuma mērķus, pašmāju degvielas...  vairāk ›››

Bezkontakta karšu kampaņa Latvijā “Piik un gatavs!”

Lai pircējiem un tirgotājiem skaidrotu bezkontakta norēķinu priekšrocības un drošības aspektus, 2019. gadā.....  vairāk ›››

Depozīta sistēmas ieviešana Latvijā – komunikācijas stratēģija

2020. gada otrajā pusē VVD rīkoja konkursu potenciālajam depozīta sistēmas operatoram, kas ieviestu.....  vairāk ›››

Nostiprinās ieradums iepirkties internetā kā #viedpircējam

Mastercard sadarbībā ar Finanšu nozares asociāciju, bankām un tirgotājiem Latvijā 2020. gada vasarā...  vairāk ›››

Cognizant Technology Solutions starts Latvijā

Mediju attiecības un atbalsts pasākuma organizēšanā vienai no pasaules vadošajām IT kompānijām Cognizant.....  vairāk ›››

Bērnu rehabilitācijas diena

Bērnu rehabilitācijas centrs “Poga” un “Maxima Latvija” 2017. gadā kopīgi uzsāka labdarības akciju...  vairāk ›››

Iepazīsties – ŠKODA ģimenes

ŠKODA Latvija 2018. gadā iepazīstināja pircējus ar jauniem modeļiem .....  vairāk ›››

Rail Baltica Global Forum – harmonizējot intereses

Par ikgadēju tradīciju kļuvis RB Rail organizētais Rail Baltica Globālais forums. Starptautiska aktivitāte ...  vairāk ›››

Kopbraukšana – pretim progresīvai izpratnei

Kopbraukšanas nozares skaidrošana un argumentācija lēmumu pieņēmējiem, ieviešot regulējumu Latvijā. ...  vairāk ›››

MADARA Cosmetics – veiksmīgākais IPO kopš 2004.g.

Komunikācijas kampaņas izstrāde, plānošana un īstenošana AS MADARA Cosmetics sākotnējā IPO ietvaros....  vairāk ›››

Tele2 SSC pie studentiem

Kopā ar Tele2 Shared Service Center (Tele2 SSC) strādājam un īstenojam komunikācijas aktivitātes ar vadmotīvu...  vairāk ›››

Maxima pārmaiņas – komunikācijas stratēģija

Sniegtas konsultācijas pēc traģiskajiem notikumiem Zolitūdē lēmumu pieņemšanā un esam līdzdarbojušies arī...  vairāk ›››

Hansa Martix komunikācijas plāns

Izstrādāts komunikācijas plāns Hansa Matrix investoru piesaistei. Plāna pamatā tiek veidots Hansa Matrix stāst...  vairāk ›››

Place Eleven: Par ilgtspējīgu darba vidi

Nekustamā īpašuma attīstītāja “Hanner” jaunās A-klases biroju ēkas Place Eleven komunikācijas stratēģijas...  vairāk ›››

Rail Baltica: jauna ekonomiskā koridora veidošana

Rail Baltica projekta komunikācijas stratēģijas un turpmāko gadu rīcības plāna izstrāde un īstenošana...  vairāk ›››

Starship technologies

Starship technologies ir viens no potenciāli sekmīgiem Igaunijas sākumuzņēmumiem, kura radītās tehnoloģijas...  vairāk ›››

Baltcom komunikācijas stratēģijas izstrāde

Ievērojami palielināta uzņēmuma redzamība publiskajā telpā, veiksmīgi bagātinot uzņēmuma tēlu un...  vairāk ›››

Prudentia komunikācijas stratēģija

Mērķtiecīga uzņēmuma reputācijas veidošana biznesa vidē, uzņēmuma tēla bagātināšana....  vairāk ›››

Citadele – ceļā uz IPO

Līdzdalība starptautiska mēroga komunikācijas kampaņas izstrādē, plānošanā un īstenošanā bankas Citadele...  vairāk ›››

Ar Kārumu uz Dziesmu svētkiem

XI Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku ietvaros izstrādāta kampaņa #KārumsIedvesmo...  vairāk ›››

Lidosta “Rīga” pretim reģionālajai līderībai

Starptautiskās lidostas "Rīga" komunikācijas stratēģijas izstrāde, atbalstot “Boston Consulting Group”...  vairāk ›››

Passat. Jaunais līderis

Jaunā Passat Baltijas komunikācijas kampaņas izstrāde, koordinācija un īstenošana startam premium klases...  vairāk ›››

Glimstedt – komunikācijas stratēģija

Mums uzticētais darbs - Glimstedt atpazīstamības un viedokļu līderu pozīciju nostiprināšana publiskajā telpā...  vairāk ›››

Haralds Velmers, Liepājas metalurgs

Komunikācijas atbalsts administratora darbībai, skaidrojot sabiedrībai uzņēmuma "Liepājas Metalurgs"...  vairāk ›››

Bankas pret negodprātīgajiem

Vadošās Latvijas finanšu institūcijas ar Vīlands Associates palīdzību pievērsa sabiedrības uzmanību...  vairāk ›››

 
Lnkd   /   Fb   /   Tw   /   You   /   Inst