Finanses
Finanses ir viena no jūtīgākajām tēmām sabiedrībā, jo tieši saistīta ar labklājību. Sabiedrības gaidas pret finanšu pakalpojumu sniedzējiem pieaug, bet ne vienmēr tās sakrīt ar sabiedrības atbildības pieaugumu. Finanšu nozare saskārusies ar nākotnes izaicinājumiem, ienākot un kļūstot aktīvākiem fintech uzņēmumiem. Vīlands Associates ir pieredze konsultējot kā komercbankas, tā arī korporatīvās un investīciju bankas.
Kapitāla piesaiste un IPO
Mūsu speciālistiem ir nopietnākā pieredze komunikācijā Latvijā, kas vērsta uz kapitāla piesaisti. Pieredze aizsākās privatizācijas periodā, sniedzot pakalpojumus Rīgas Fondu Biržai. Tā turpinās ar pēdējo Rīgā un Londonā organizēto sākotnējo piedāvājumu (IPO) bankai Citadele. Sākotnēja publiskā piedāvājuma komunikācija ir ļoti reglamentēta un pieprasa īpašu precizitāti. Pieredzi esam bagātinājuši sadarbojoties ar vienu no pasaules vadošajām finanšu komunikācijas grupām FTI Consulting. Mēs izstrādājām, plānojām un īstenojām AS MADARA Cosmetics komunikācijas kampaņu IPO ietvaros. Šis ir veiksmīgākais sākotnējais publiskais piedāvājums Latvijā kopš 2004. gada.
Tehnoloģijas
Ir nepieciešamas īpašas zināšanas un prasmes, lai sekotu līdzi un saprastu tehnoloģiju un IT attīstību reāllaikā. Kura platforma nākotnē būs vadošā un izmainīs mūsu dzīves kvalitāti un paradumus? Kā piesaistīt šai nozarei jaunos profesionāļus?
Dalīšanas ekonomika
Digitālās platformas, GPS un telefonu bateriju darbības ilgums ir devis iespēju attīstīties jaunai pakalpojumu sniegšanas formai - dalīšanās ekonomikai. Tās ietvaros ikviens no mums, saņemot taisnīgu samaksu, var padalīties ar sev piederošiem, neizmantotiem resursiem. Konsultējam uzņēmumu Uber par kopbraukšanas likumdošanas ieviešanu.
Telekomunikācijas
Telekomunikācijas un mediji mūsdienās piedzīvo nojaukšanu. Telekomunikācijas bez satura kļūst par tehniska pakalpojuma veicēju, bet saturam jārod jaunas iespējas kā ieguldījumus atpelnīt. Jaunās platformas saturu padara ģeogrāfiski nepiesaistītu, tāpēc satura piedāvājumā konkurence kļūst globāla.
FMCG
Nozare, kuras sekmes ir atkarīgas no spēcīga, mūsdienīga un pēctecīga zīmola stāsta un mūsdienās arī no inovācijām! Konkurence kļūst arvien spēcīgāka un globālāka. Kvalitātes nepārtrauktība FMCG jomā ir obligāta - jebkura kļūda maksā dārgi. Tāpēc šī ir viena no nozarēm, kurā īpaši svarīgi gatavoties arī tādiem scenārijiem, kas ir šķietami neiespējami. Ilgtermiņā esam konsultējuši zīmolu Kārums.
Tirdzniecība
Viena no nozarēm, kas saskaras ar vislielāko konkurences spiedienu. Fragmentācija mazumtirdzniecībā ir beigusies, tagad visu izšķir procesu efektivitāte un zīmola pievilcība, kā arī dialogs ar pircējiem, piegādātājiem, piegādātāju apakšuzņēmējiem, iedzīvotājiem, kaimiņiem un citām nozīmīgākajām ieinteresētajām pusēm. Konsultējam vienu no lielākajiem Baltijā tirdzniecības uzņēmumiem - Maxima.
Ražošana
Ražošanas uzsākšana ir saistīta ar vides un darba drošības regulāciju. Krītošu demogrāfijas rādītāju apstākļos darba devēja reputācija un darbinieku atlase var būt izšķirīgie jautājumi biznesa izaugsmei.
Profesionālie pakalpojumi
Kā parādīt savu atšķirību, ja pakalpojumu saturs ir ļoti līdzīgs esošam tirgus piedāvājumam? Kā pastāstīt par atšķirīgo profesionāļiem, kuru sniegums ir augstāks par vidējo nozarē?
Transports
Mūsu profesionāļiem ir pieredze, konsultējot lidostas, aviokompānijas, dzelzceļa un loģistikas kompānijas. Katrā no jomām ir nepieciešama padziļināta izpratne, jo īpaši regulētajā aviopārvadājumu nozarē. Kopš pērnā gada esam līdzdalībnieki arī jaunas transporta jomas - kopbraukšanas - ienākšanai Latvijā pārstāvot uzņēmumu Uber. No šī gada konsultējam Baltijas valstu neatkarības laika lielākā infrastruktūras projekta Rail Baltica īstenotāju RB Rail.
Veselības aprūpe
Veselības aprūpes informācijā notiek fundamentālas pārmaiņas. Tradicionālo vienvirziena komunikāciju aizstājis atvērts dialogs starp pacientiem, mediķiem, pētniekiem, nodokļu maksātājiem un regulātoru. Savukārt, farmācijas tirdzniecības regulācija Eiropas Savienībā ir saistīta ar nākotnes izaicinājumiem.
Investīciju un attīstības projekti
Lielākā sabiedrības daļa atbalsta investīcijas, jo kopējais noskaņojums vēsta: investīcijas vairo mūsu kopējo labklājību. Šis sentiments var būt svešs tiem, kuru tiešā tuvumā investīciju projekts tiek īstenots. Komunikācija par investīciju projektiem dialogā ar dažādām ieinteresētajām pusēm prasa īpašu pietāti un empātiju. Konsultējam modernāko tirdzniecības centru un vienu no lielākajiem investīciju objektiem Latvijā - Akropole.
Valsts un ES projekti
Saistīti ar regulāru rezultātu atskaiti sabiedrībai. Šādos projektos ir vislielākā iespēja saņemt sabiedrības kritiku, tāpēc proaktivitātei un spējai demonstrēt sabiedrības ieguvumu ir liela nozīme.
B2B
Prasa fokusētu komunikāciju un reputāciju šaurākā auditorijā. Plašas auditorijas informētībai nav izšķirīgas nozīmes. Tomēr ir brīži, kad plašākas auditorijas viedoklis var būt nozīmīgs.
Sākumuzņēmumi
Inovatīviem sākumuzņēmumiem stāsts ir īpaši svarīgs, lai uzrunātu un liktu klientiem un ieguldītājiem noticēt.